У 2005-2006 навчальному році в навчальному плані 5-го класу з'явився новий предмет "Природознавство", і до цього дня він активно викладається в школі. По-суті цей предмет повинен буди не важким для сприйняття дітей, адже хіба важко вивчати природу навколо себе?.Але є одна проблема.
У порівнянні з молодшими класама, де вивчалися схожі предмети, цей курс більш складний, тому що тут поєднані знання з фізики, хімії, географії, математики, астрономії. Як таким маленьким школярам донести такі предмети? Для себе я знайшла невеликого помічника в одному з журналів "Краєзнавство. Географія. Туризм" - це графічні конспекти з природознавства, викладені учителем-метдистом Міжнародного ліцею "Гранд" Романом Коваленком. Саме графічні конспекти допомагають сконцентрувати увагу школярів на головному при такому обсягу матеріалу, і відкинути другорядне, прослідкувати причинно-наслідкові зв'язки. Ці конспекти можна використовувати як роздатковий матеріал на кожну парту, як пропонує автор. Деякі розділи з цих конспектів можна просто обговорювати, а деяку інформацію записувати в зошит. Дуже практично і корисно.
Якість не дуже, але, як кажуть, чим багаті, тим і раді.
Немає коментарів:
Дописати коментар