Смысл имеет лишь жизнь, прожитая ради других. (А.Эйнштейн)

середу, 15 травня 2013 р.

15 травня - Міжнародний день сім'ї!




Вітаю усіх 

відвідувачів блогу 

з Міжнародним 

днем сім'ї!!!

Дозвольте побажати Вам та всім Вашим рідним міцного здоров'я, щастя та непохитної твердості родинних стосунків.

«Сім'я замінює все. Тому, перш ніж її завести, варто подумати, що тобі важливіше: все або сім'я»

— Фаїна Раневська


Міжнародний день сімей, який відзначається 15 
травня, можна назвати самим сімейним святом нашого часу. Засноване в 1993 році з ініціативи Генеральної Асамблеєю ООН, це свято швидко знайшло своїх прихильників по всьому світу.


Із ВІКІПЕДІЇ:
Сім'я́ або Роди́на — соціальна група, яка складається з людей, які зазвичай перебувають у шлюбі, їхніх дітей (власних або прийомних) та інших осіб, поєднаних родинними зв'язками з подружжям, кровних родичів, і здійснює свою життєдіяльність на основі спільного економічного, побутового, морально-психологічного укладу, взаємної відповідальності, виховання дітей.

Міжнародний день сімейГоловна мета свята — зміцнити зв'язки в сім'ях і звернути увагу влади і всього суспільства на ті проблеми, з якими традиційно стикаються сім'ї в кожній країні.
Сім’я як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу!
У всі часи по відношенню держави, а також по становищу сім’ї в суспільстві судили про розвиток країни. Це тому, що щасливий союз сім’ї і держави - необхідна запорука процвітання і добробуту її громадян.

 Основною цінністю, яку переслідують організатори заходів до цього свята, є єдність рідних людей. Тільки розуміння, готовність прийти на допомогу в будь-яку хвилину, самовідданість та любов можуть зробити життя кожної родини більш щасливим. Тому в ООН вважають, що все суспільство має працювати на те, щоб ці цінності не зневажалися.

Безумовно, сім'я є основою суспільства, основою життя, основою передачі культурного досвіду наступним поколінням людей. Це лише кілька з цілої низки причин, за якими слід відзначати Міжнародний день сімей.

«Сім'я — не осередок держави. Сім'я — це держава і є»
— Сергій Довлатов



Міжнародний день сім'ї





Кожній дитині потрібна родина



Сім'я




                                          Житній колос дозріва для хліба,
Для краси цвіте у полі квітка,
Для води народжується риба,
Для польоту - лебідь і лебідка,
А людина - для добра і щастя.
Тож прийміть від мене привітання,
І нехай, неначе в добрій казці,
Збудуться усі ваші бажання!




Цікаво знати:


                             
                                       


Немає коментарів:

Дописати коментар